Mijn online medisch dossier.

Bekijk de medische informatie die je huisarts met jou wilt delen via het Helena platform, bv. labo analyses, medicatievoorschriften, verwijsbrieven naar een specialist,…



Naar het Helena platform

Bekijk je uitgewisselde medische gegevens door hulpverleners en hulpinstellingen via het MijnGezondheid platform, bv. je medische verslagen.



Naar het MijnGezondheid platform

Vragen over afspraken maken.

  • Wat als ik dringend een dokter nodig heb?
    Je kan bij ons steeds terecht voor acute problemen. Bel op onze urgentielijn: 016/56 74 86 en druk nadien op 1. Als je dezelfde dag nog een afspraak nodig hebt bij een dokter kan je een afspraak maken op een 'snelle raadpleging'. Dit kan zowel online als telefonisch.
  • Kan ik kiezen bij welke huisarts ik op raadpleging ga?
    Je kan steeds kiezen bij wie van onze artsen je een afspraak maakt. Is je vertrouwde arts niet beschikbaar? De andere artsen kunnen je zeker verder helpen.
  • Kan ik met bancontact betalen?
    Ja, in onze praktijk is er de mogelijkheid om met bancontact te betalen. We moedigen dit zelfs aan.
  • Komen de artsen ook op huisbezoek?
    Onze artsen doen huisbezoeken bij patiënten die om medische redenen zich niet kunnen verplaatsen. Indien je een huisbezoek wil aanvragen, doe je dit best voor 11h. Zo kunnen we dit goed inplannen in de agenda's van de artsen.
  • Moet ik steeds op afspraak komen om papieren te laten invullen?
    Afhankelijk van welke papieren er ingevuld moeten worden, dien je hiervoor op consultatie te komen. Je kan navragen op het secretariaat of het nodig is om een afspraak te maken.
  • Moet ik voor voorschriften steeds op consultatie komen?
    Spreek dit met je huisarts af. Voor sommige (chronische) geneesmiddelen zal je huisarts, na telefonisch contact, een voorschrift verlengen. Over het algemeen maak je best een afspraak voor een voorschrift. Voorschriften kunnen niet via het secretariaat verkregen worden.


Vragen over behandelingen.

Vragen over het secretariaat.